معرفی دوربین بولت ۱۸۰ درجه پانوراما IPC-PFW8601-A180 داهوا

 

کمپانی داهوا به تازگی از دوربین تحت شبکه H.265 پانوراما با رزولوشن ۶ مگاپیکسل از سری استارلایت بانام IPC-PFW8601-A180 با زاویه دید ۱۸۰ درجه رونمایی کرده است .

 

داهوا در ساختار این دوربین از ۳ سنسور ۲ مگاپیکسلی مجزا بهره برده و با ترکیب تصاویر برداشت شده، یک تصویر واحد با زاویه ۱۸۰ درجه ارائه می‌دهد .

 

همانگونه که ذکر شد، این دوربین از سری Starlight بوده و مانند سایر دوربین‌های این سری، به WDR واقعی با قدرت ۱۲۰ دسیبل مجهز می‌باشد.

 

دید در شب این دوربین امکان تنظیم شدت نور تابیده شده را بر اساس موقعیت سوژه فراهم می‌آورد، به این ترتیب از سفیدشدن تصاویر سوژه‌های نزدیک بر اثر شدت تابش جلوگیری شده و سوژه‌های دورتر نیز با روشنایی مطلوبی نوردهی می‌شوند.

 

دوربین جدید داهوا از الگوریتم تحلیل داخلی هوشمند تصاویر بهره می‌برد، به فناوری تشخیص چهره مجهز شده و می‌تواند مواردی نظیر ورود به محوطه، ورود اجسام ممنوعه، جابجایی یا ناپدیدشدن اشیاء و را تشخیص داده و اطلاع‌رسانی نماید.

 

از دیگر امکانات این دوربین می‌توان به دید در شب ۳۰ متری، استانداردهای ایمنی و حفاظتی IP67 و IK10 و قابلیت کارکرد در دماهای مثبت ۴۰ تا منفی ۶۰ درجه سانتی‌گراد اشاره کرد.