HCVR5104HS-S3 معرفی اجمالی محصول

معرفی اجمالی محصول

HCVR5104HS-S3 یکی از مدل‌های نسل سوم تکنولوژی محبوب HDCVI  , و محصولات ضبط کننده های دیجیتال داهوا (DVR) است.

اولین مزیت این محصول سازگاری آن  با تکنولوژی محبوب HDCVI  است. که این مدل را بیش‌ازپیش به یک محصول هوشمند تبدیل می‌کند. بدین ترتیب این محصول با استفاده از این تکنولوژی وبا استفاده از کابل کواکسیال امکان انتقال تصاویر را با کیفیت  HD در مسافت های طولانی را محقق میکند که باعث کاهش هزینه های نصب و راه اندازی  میشود.

دیگر ویژگی مثبت این مدل پشتیبانی از 16 کانال HDCVI / CVBS و 8 کانال IP بصورت همزمان میباشد که وضوح تصویری تا 5MP را ارائه میدهد .

تکنولوژی فشرده سازی تصاویر H.264+/H.264 در این محصول موجب ارائه تصاویر با کیفیت بهتر و همچنین حجمی پایین تر شده است .

ظاهری ساده و زیبا با قیمتی مقرون به صرفه و همچنین نصبی آسان , این محصول را به گجتی ایده آل  برای طیف گسترده ایی از  نیاز های مختلف مانند اماکن عمومی، فروشگاه های خرده فروشی، سیستم حمل و نقل، حفاظت از خانه و همچنین محیط های آموزشی تبدیل کرده است .

ویژگی ها ی منحصر به فرد

Smart H.264+(فشرده سازی هوشمند تصاویر)

دیگر ویژگی مثبت این مدل قابلیت فشرده سازی هوشمند تصاویر است که موجب کاهش تا 70٪ نرخ بیت و فضای مورد نیاز برای  ذخیره سازی می شود .

رزولوشن 5MP

کیفیت فوق العاده این دستگاه در ضبط تصاویر با کیفیت  5MP و رزولوشن (2560(1920X

Spot Output

این قابلیت به اپراتور ها این اجازه را می دهد  تا مناطقی که از اهمیت وامنیت بیشتری برخوردار می باشد را در نمایشگری مجزا بطور جداگانه نمایش دهدند .

P2P

با استفاده از تکنولوژی P2P  هر لحظه در هر کجا , در خانه خود باشید . امکان مشاهده و بررسی آنلاین محیط مورد نظر از طریق گوشی های هوشمند

سیستم ویدئویی هوشمند (IVS)

سیستم تحلیل تصاویر هوشمند HCVR یکی دیگر از قابلیت های مهم این محصول می باشد که در این مدل ارتقا یافته است و با پلتفرم و رابط کاربری ساده ولی کارآمد، جذابیت قابل‌قبولی را برای کاربران این گجت به همراه دارد .

این توانایی به شناسایی و تجزیه و تحلیل اشیاء در حال حرکت و نظارت های تصویری از قبیل محیط های ممنوعه ویا اشیاء گمشده می پردازد .

Face Detection(تشخیص چهره)

این ویژگی به دوربین کمک می کند تا چهره فرد را در تصویر به صورت خودکار شناسایی و روی فرد زوم کند و تصویری از شخص را ذخیره  کند. این قابلیت موجب شناسایی افراد وهمچنین شمارش آن ها و کنترل محیط می شود .

Smart Search(جستجوی هوشمند)

این ویژگی به دسترسی سریع و تشخیص حرکات کمک میکند این ویژگی هنگامی که شرایط اضطراری رخ می دهد بسیار مفید است .