معرفی سیستم هوشمند کنترل پارکینگ داهوا

در دو دهه اخیر رشد وسایل نقلیه بصورت چشمگیری فضاینده بوده است بطوریکه میتوان آن را در هر گوشه ایی از دنیا مشاهده نمود.

آمارها نشان می دهد که اغلب ساختمان های بلند مرتبه  در شهر ها با مشکل مدیریت پارکینگ های خود مواجه هستند.

صدور برگه های شناسایی و ورود و خروج , صدور صورتحساب , کنترل ورودی وخروجی و نحوه پرداخت همه این ها  کنترل یک پارکینگ را بسیار سخت می نماید .

سیستم مدیریتی مرسوم کارت های هوشمند , دسترسی را برای کسانی که دارای این گونه کارت ها می باشند محدود می کند , که در این صورت امکان به سرقت رفتن کارت واستفاده توسط اشخاص دیگر فراهم میشود که میتواند زیان بار باشد.

در همین راستا داهوا با توجه به تجربه فراوان در ضمینه دوربین ها و سیستم های نظارتی  , سیستم مدیریت هوشمند و وسیع مدیریت پارکینگ خود را عرضه نموده است .

سیستم هوشمند مدیریت پارکینگ داهوا بر اساس  سیستم های نظارت تصویری و همچنین تکنولوژی آنالیز تصاویر پایه گذاری شده است .

علاوه بر این دارای سیستم یکپارچه آنالیز تصاویر با استفاده از دستگاه (DH-DSS4004-EMS) می باشد.

سیستم کنترل هوشمند پارکینگ داهوا موجب صرفه جویی در هزینه های نیروی انسانی و در عین حال تجربه ای امن تر و آسان تری را به همراه خود می آورد.

سیستم کنترل هوشمند پارکینگ داهوا  جهت استفاده برای چهار  مورد  اساسی وضروری طراحی شده است :

کنترل ورودی دیجیتال از طریق دوربین ANPR

بهره وری تا حد زیادی با استفاده از تکنولوژی ANPR افزایش یافته است.مجوز وسایل نقلیه توسط دوربین ANPR برای عبور مورد آنالیز قرار  خواهد گرفت که این امر توسط اسکن وخواندن پلاک خودرو در ورودی کنترل دروازه صورت می گیرد.

 

نظارت بر ورودی  بصورت هم زمان از طریق تشخیص پلاک سریع و دقیق

دوربین های ANPR (ITC 237-PU1A-IRHL ( دارای بیشترین نرخ تشخیص سریال پلاک ها (بالاتر از 95٪ ) بوده و همچنین دارای نصب و راه اندازی آسان نیز می باشد.

 

جستجو هوشمند از طریق دوربین 4K  

   NVR5208-8P-4KS2 داهوا از رزولوشن 4K  با کیفیت ضبط فوق العاده HD (2160 × 3840)وهمچنین از قابلیت مشاهده وپخش همزمان  پشتیبانی می کند. اطلاعات جستجو شامل، اطلاعاتی از تصویر خودرو، شماره پلاک، تاریخ ورود و خروج ، و ویدیو ضبط شده نمایش داده خواهد شد.

 

سیستم مدیریت هوشمند از طریق DH-DSS4004-EMS

این سیستم بر اساس نرم افزار مدیریت پنجره ها،و آنالیز و تجزیه و تحلیل هوشمند می باشد .

 DH-DSS4004-EMS به خصوص برای مرکز مدیریت طراحی شده است. این سیستم  آسان برای استفاده، و مقرون به صرفه می باشد.

 

با استفاده از فن آوری های پیشرفته (دوربین ITC237 ANPR، NVR5208-8P-4KS2 4K NVR، DH-DSS4004-EMS سیستم تجزیه و تحلیل هوشمند و غیره)، برای کنترل ورودی کنترل ورودی موجب  راندمان بالا و فضایی امن برای مجتمع مسکونی میگردد. علاوه بر این، این راه حل با گسترش و رشد زیرساخت های تکنولوژی , انعطاف پذیر  بوده و قابلیت بروز رسانی با تغییر فن آوری را نیز دارا می باشد.